Imperium Sine Fine
Du måste logga in först!
Imperium Sine Fine
Du måste logga in först!
Imperium Sine Fine
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Imperium Sine Fine

Rollspel sedan 1998
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Admin
GM
Admin


Antal inlägg : 2289
Join date : 08-05-31
Age : 51
Ort : Segersjö

Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty
InläggRubrik: Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........   Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Emptysön okt 25, 2015 11:09 pm

Så tror jag att jag hade knarkat det här...Sword Coast Legends
Till överst på sidan Gå ner
https://imperiumsinefine.swedishforum.se
Jonas
GM
Jonas


Antal inlägg : 682
Join date : 10-02-15
Age : 48
Ort : Nynäshamn

Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty
InläggRubrik: Sv: Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........   Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Emptyons okt 28, 2015 8:37 pm

NWN next gen if I ever saw one! Cool! Jag knarkar tyvärr Witcher 3 när jag har skärmtid, vilken inte är skitmycket Sad

(Eftersom jag nöp en flickvän på tredje nätdejten, era nötter. Alla tre var med trevliga och roliga människor men jag kanske hade en sjuk tur? Var inställd på år av besvikelser innan jag träffade rätt efter er skräckpropaganda!Very Happy. Jag trodde jag var misantropen i den här gruppen, men jag verkar ju vara fett toppad! )
Till överst på sidan Gå ner
http://www.myspace.com/cynthialeech
Rolle
Level 15
Rolle


Antal inlägg : 431
Join date : 10-02-24
Age : 47

Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty
InläggRubrik: Sv: Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........   Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Emptyons okt 28, 2015 9:35 pm

Woohoo, kul att nätdejtandet gick bra!

Bara du kommer ihåg att göra speltid för grabbarna så...

Till överst på sidan Gå ner
Admin
GM
Admin


Antal inlägg : 2289
Join date : 08-05-31
Age : 51
Ort : Segersjö

Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty
InläggRubrik: Sv: Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........   Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Emptytor okt 29, 2015 12:25 am

Jonas skrev:
NWN next gen if I ever saw one! Cool! Jag knarkar tyvärr Witcher 3 när jag har skärmtid, vilken inte är skitmycket Sad

(Eftersom jag nöp en flickvän på tredje nätdejten, era nötter. Alla tre var med trevliga och roliga människor men jag kanske hade en sjuk tur? Var inställd på år av besvikelser innan jag träffade rätt efter er skräckpropaganda!Very Happy. Jag trodde jag var misantropen i den här gruppen, men jag verkar ju vara fett toppad! )

Grabben, köp en lott. Sådan omänsklig tur har man bara inte.

Just nu har jag i praktiken ingen tid alls. Sena kvällar när barnen sover (ja, man älskar sina barn när dom SOVER!!!). Vet inte om spelet har en bra scenario builder men om så är fallet så ska jag titta noga och se om jag inte kan förhandla lite mer "me time" med frugan.
Till överst på sidan Gå ner
https://imperiumsinefine.swedishforum.se
Rolle
Level 15
Rolle


Antal inlägg : 431
Join date : 10-02-24
Age : 47

Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty
InläggRubrik: Sv: Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........   Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Emptytor okt 29, 2015 2:39 am

Jag har ingen tid för spel alls nu. Den här hösten har varit så fullproppad med husjakt, husköp och förberedelser inför försäljning. Löjligt mycket på jobbet också.

Annars verkar Witcher 3 väldigt bra! Så fort jag får tid över så...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty
InläggRubrik: Sv: Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........   Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........ Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hade jag bara haft lite mer Skärmtid........
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Imperium Sine Fine :: Allmänt-
Hoppa till: