Imperium Sine Fine
Du måste logga in först!
Imperium Sine Fine
Du måste logga in först!
Imperium Sine Fine
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Imperium Sine Fine

Rollspel sedan 1998

HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Order of the stick Kickstarter

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Admin
GM
Admin

Antal inlägg : 2292

Order of the stick Kickstarter Empty
InläggRubrik: Order of the stick Kickstarter   Order of the stick Kickstarter Emptytor maj 24, 2012 8:45 am

Okej, jag tror att han tyckte att det skulle vara kul att ge ut en till uppsättning av Order of the stick (har länge själv tänkt på att sno åt mig en uppsättning). Då jag pratat med tecknaren (på gamla NWN tiden) så gör han det här mest för att det är roligt, inte för att tjäna pengar. Tror att han får omvärdera det hela eller vad tror ni? Följ länken---->Order of the stick Kickstarter
Till överst på sidan Gå ner
https://imperiumsinefine.swedishforum.se
Heffaklump
Level 15
Heffaklump

Antal inlägg : 349

InläggRubrik: Sv: Order of the stick Kickstarter   Order of the stick Kickstarter Emptytor maj 24, 2012 5:55 pm

han har i alla fall en god ide om vad begreppet
kickstarter står för.
undrar om man kan implementera begreppet
på jobbet??
Jonas
GM
Jonas

Antal inlägg : 685

InläggRubrik: Sv: Order of the stick Kickstarter   Order of the stick Kickstarter Emptytor maj 24, 2012 7:01 pm

Vilken server körde han?
http://www.myspace.com/cynthialeech
Admin
GM
Admin

Antal inlägg : 2292

InläggRubrik: Sv: Order of the stick Kickstarter   Order of the stick Kickstarter Emptytor maj 24, 2012 9:37 pm

Jonas skrev:
Vilken server körde han?

Kommer inte ihåg, dock pratade jag lite med honom. Jag vill också ha 8 miljoner kr för en webcomic.
https://imperiumsinefine.swedishforum.se
Rolle
Level 15
Rolle

Antal inlägg : 431

InläggRubrik: Sv: Order of the stick Kickstarter   Order of the stick Kickstarter Emptyfre maj 25, 2012 10:02 pm

Det var den jag pratade om i en annan tråd.
Jag har köpt alla hans album. De är för det första skitbra och värda att betala för, även om serien går att läsa gratis online.
Sedan så finns en del extramaterial i dem, som inte finns online. Tyvärr är de väldigt dyra, med frakten hit från USA. Har köpt de flesta via ebay faktiskt.

Pengarna han dragit in via Kickstarter är öronmärkta för diverse grejer som han redogjort för i sin kampanj (trycka upp nya upplagor av böckerna, fraktkostnader, andra tryckkostnader, brädspel osv).
Det är väl först när han säljer de böckerna som han börjar tjäna pengar egentligen.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Order of the stick Kickstarter   Order of the stick Kickstarter Empty

Order of the stick Kickstarter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Imperium Sine Fine :: Allmänt-
Hoppa till: