Så, jag har pratat med Anders och han kan tänka sig att delta i ett E-postparti. Han skulle även prata med Danna och se om han hängde på. Ni andra får dock också gärna hänga på om ni så känner för det. Spelet får plats på en USB-sticka (och går även att spela direkt från den, med det enda undantaget att man inte får se filmerna då, perfekt för jobbet
) och i början så kommer 1 drag att ta ett par sekunder av er tid. Framåt slutet av spelet, kanske 10-15 minuter/drag (beroende på hur mycket micro management ni vill syssla med).
Om ni vill delta, ladda ner filen (garanterat virusfri), lägg den på en USB sticka (minst 1 GB), samt lägg till er emailadress nedan så startar jag igång spelet och börjar skicka drag. Om ni skall hoppa av av något skäl, se till att döda allt ni har, annars så blir vi andra spelande fast i ert drag och kan inte vidarbefodra spelet.
OBS! Använd inte en annan version av spelet, då min är moddad (till det bättre)!
Dock kommer vi nu till mitt stora problem. Jag hittar inget vettigt ställe att lagra filen (den packade är på 350 M) som inte tar evigheter att ladda upp/ner samt som man inte får träffa farbror länsman på. Kan någon hjälpa mig med detta?