Anfallaren förlorar totalt 117.000.000 enheter. Försvararen förlorar totalt 14.938.000 enheter. Vid rymdkoordinaterna cirkulerar nu 22.549.800 metall och 16.866.600 kristall Chansen för att en måne ska skapas är 20 %
Kan tillägga att denna rapport kommer från Caeles, då min CR så ut så här: "Kontakten med den attackerande flottan har förlorats.(Den blev nedskjuten i första rundan.) "
Kan tillägga att det var XXX som skvallrade till Caeles via sin radar och Caleles utförde aktionen. Vi skulle nog behöva lite fler aktiva radaranläggningar så att vi kan hjälpas åt mer. Radar är grymt bra just för att undvika sådant. Jag kan säga att jag har radartäckning på 1:89 till 1:159 samt 2:326 till 2:422, så om någon av er behöver en koll i det området, skrik till.
Admin GM
Antal inlägg : 2292 Join date : 08-05-31 Age : 52 Ort : Segersjö
Dock kommer jag i fortsättningen bara att attackera ställen som jag har radarövervakning på. Tycker att det vore bra om vi alla kunde hjälpa till på den fronten. Ju mer radarövervakning vi har, desto mer kan vi hjälpa varandra att hålla koll åt varandra.