Imperium Sine Fine
Du måste logga in först!
Imperium Sine Fine
Du måste logga in först!
Imperium Sine Fine
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Imperium Sine Fine

Rollspel sedan 1998

HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M)

Gå ner 
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M) - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M)   Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M) - Sida 2 Emptyons feb 11, 2009 8:53 pm

Admin skrev:
Bir skrev:
Admin skrev:
Ack du oinvigde. Detta är en gudasänd dryck Very Happy

Det trodde jag whiskyn var? Nu blir jag förvirrad? Ungefär som när jag fick veta att tomten inte fanns på riktigt. Förra året. Wink

Whisky spöar grappa med händerna bakom flaskan. Lätt.

Njaaa, vet inte riktigt om jag håller med dig där. Det finns en del riktigt fina grappor som kan få en härlig fruktsmak i eftersmaken (dock vet du väl inget om detta då allt skall smaka brygga Very Happy ). Testa en trevlig grappa någon gång, gärna en gjord på Barbera (som är ett italienskt bordsvin, inte jättespeciellt men det blir en himla trevlig grappa). Nåja, nästa gång du kommer till sthlm så får jag nog bjuda dig på "den lille" så att du inser vad som är bättre Cool

Nu kommer jag aldrig till STHLM mera. Det räcker att man blir skändad i Ogame. Ska man behöva bli det i STHLM med. Av en som föredrar rester av vintillverkning dessutom.

afro lol!
Till överst på sidan Gå ner
Admin
GM
Admin

Antal inlägg : 2292

Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M) - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M)   Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M) - Sida 2 Emptytor feb 12, 2009 12:54 pm

Just därför du bör komma, så att du lär dig vad riktig dricka innebär Laughing
Till överst på sidan Gå ner
https://imperiumsinefine.swedishforum.se

Whiner[] -vs- Bir4[] (TS: ~162M)
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Skändad av...

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Imperium Sine Fine :: Förluster-
Hoppa till: