Senast ändrad av Admin den mån jan 12, 2009 4:14 pm, ändrad totalt 1 gång
Gäst Gäst
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 11:00 am
Håller med. Ganska meningslöst. :S
Gäst Gäst
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 11:08 am
kanske har vart ute o festat o inte fått till det?
Admin GM
Antal inlägg : 2292 Join date : 08-05-31 Age : 52 Ort : Segersjö
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 11:09 am
Jag beräknade det hela med ocalc och kom fram till att om han höll högsta hastighet skulle resan kostat 83 k deu. Klar förlust alltså. Han kanske ville dra in mig i strid? Jag hade mött upp honom om jag hade varit vaken och då hade 14 DS stått och hälsat på honom
Admin GM
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 1:26 pm
Skickade ett meddelande till Caeles med frågan om det fanns någon anledning ochvad han fick ut av det. Fick följande svar....
Ska nog se till att han får äta upp de där orden ngn gång i framtiden.
Gäst Gäst
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 1:29 pm
Han har inga höga krav. Det är ju helt klart.
Admin GM
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 2:11 pm
Bir skrev:
Jag tror att det handlar om frustration. Precis bredvid en av hans planeter (som han spionerat på ett bra tag) ligger min gravtek planet med 8 k solsats. Denna planet använder jag även ofta som bankvalv, vilket gör att det ofta ligger 5 M ress på planeten. Dock är den myyyycket välförsvarad så han är nog fulständigt ärkefrustrerad över att han inte kan attackera den.
Gäst Gäst
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M) sön jan 11, 2009 2:19 pm
Admin skrev:
Bir skrev:
Jag tror att det handlar om frustration. Precis bredvid en av hans planeter (som han spionerat på ett bra tag) ligger min gravtek planet med 8 k solsats. Denna planet använder jag även ofta som bankvalv, vilket gör att det ofta ligger 5 M ress på planeten. Dock är den myyyycket välförsvarad så han är nog fulständigt ärkefrustrerad över att han inte kan attackera den.
Ok. Det kan han ha då.
Sponsored content
Rubrik: Sv: Del 1. Caeles[MHB FA] -vs- Fonzo[I.S.F] (TS: ~2M)